Tuesday, June 15, 2010

Sayang Babah Bunda :)







Babah dan bunda disatukan atas kemahuan atok and opah..biasa la orang dulu2 semuanya ditentukan oleh orang tua.(agak2 ade ag x time skrg).dahulunya babah dikatakan sudah berteman ,manakala bunda juga bertemankan seorang tentera..jodoh babah and bunda juga yang kuat berbanding jodoh bersama teman mereka, tengok saja riak wajah bunda dan babah ketika tu malu dan tidak terkata..tergelak kiteorang adik beradik kalau tengok gambar nie.

aku zuriat yang ketiga untuk babah and bunda..ketika ini lah babah menantikan untuk menimang cahaya mata lelaki last2 perempuan juga yang keluar selepas kelahiran kak yong dan kak ngah( kecewa babah)..aku adalah anak perempuan yang ketiga..tapi akhirnya babah menimang cahayamata lelaki pada tanggal 28.ogos.1994 iaitu hero kami sekeluarga ADIK!! dikatakan aku lah paling susah untuk melihat dunia,gara2 terlalu besar and berat untuk dikeluarkan..sehinggakan terdapat kesan sampingan pada bunda..(besar pengorbanan bunda)





aku dibesarkan dengan penuh kasih dan sayang.tak pernah kurang walaupun sedikit..sehinggalah sekarang nie..aku selalu di gelar anak emas babah( ala dieorang jeles tuh



wek3)..





Bunda,babah kak yang sayang bunda n babah so muchhh muaaaaaaaaaaaahhhh!!!TERIMA KASIH membesarkan kak yang sehingga detik ini..le b u!!


"SAYANG BUNDA AND BABAH"
by: e t o t sunny

No comments:

Post a Comment