Wednesday, June 16, 2010

Butterworth Best n Cweet Sangat!!




Kenangan manis yang aku x dapat lupekan,bila aku ditemukan dengan mama n papa..heppi x terkata,tapi dalam hepi tu..terselit jugak perasaan yang takot n berdebar2,maklumlah 1st time dalam hidup aku berani wat cam ni..dengan itu mempersembahkan..jeng2 MAMA n PAPA




MAMA n PAPA baik sangat sangat..tak terkata baiknya,setibanya aku kat butterworth mama n papa xpenah jemu melayan aku,makan x usah cakap la,habis makan,makan lagi,minum pulak,sambong makan lagi( patut la ubby tomey heh)..bak2 masak ni mama n papa mmg 1st class,kalau bukak restaurant mesti aku la regular customer..kompem punyer!! ubby pun x kurang hebatnya, hari hari bawak aku g jalan2 kat penang,g tengok laut la, bukit bendera la,toy museum la..emm banyak lagi..n paling best skali rojak tonggek!! uhhhsss mmg sedap..kalau boleh kita panggil rojak satu malaysia..pelbagai kaum yang singgah kat gerai rojak tuh..kalau ade rezeki mahu lagi aku bertandang kat c2 lagi..emm mama dah janji nak masak kan nasi kerabu kalau aku g sana lagi..emm x sabanya..hingga ke saat nie aku mmg x boleh lupa setiap detikaku berada kat butterworth.patut la ramai orang datang umah ubby..sebab mama n papa besssssssssssst!!



Mr JJ emm budak nie sehat sangat comey plak lagi yang best nyer die cool,n x degil!! suka blaja n bertanya kalau x tahu..pada mulanya jj x mau tengok muke aku pun,may b die malu lagi..tapi lama kelamaan die makin beriteraksi ngan aku,maklum la budak2 kita x tahu apa yang dieorang sedang pikir,best sangat bila jj mula bersembang ngan aku, die panggil je KAK IDA!!! aku terus rase berbunga2..tandanya die menerima aku..suka sangat mengaja jj mate ari tuh..mau dengar cakap..kalau aku jadi cekgu aku nak anak murid semue cam jj heh..hoho.



Abg Ngah pulak, emmm lagi la aku takot..sikit punyer gagah adik2 ubby nie,al maklum la anak2 mama semuenyer jaguh pahlawan.kalau tengok abg ngah aku ase nak nanges jek..dari gaye die kalau tumbuk org maunyer koma seminggu..eeee takot!! but..abg ngah sebenarnya cool..sopan, baik n paling aku respect kat die bila die tolong mama kat dapur..hilang semue andaian aku kat abg ngah..



Abg Cik?? x kesampaian nak jumpe.cik sekolah jauh x dapat nak jumpe die..tapi aku pun dah bersembang ngan abg cik alhamdulillah die juga sudi terima aku sebagai kakak..amien apa2 pun ada keluangan masa nanti kak ida datang tuk jumpa abg cik pulak e..nice to know u abg cik!!



lastly to ubby!! sayang ubby till d end of my life..sayang ubby tau!! thanxs 4 everything..





dari kiri belakang: ubby, abg ngah, abg cik and mr jj

dari kiri depan: papa and mama


BY; E T O T SUNNY

No comments:

Post a Comment